marți, 12 iunie 2012

Cum să începi un blog

Ar trebui să fie simplu. Mai ales că nu e prima dată. Se ia o bucată nume, se adaugă o temă, se presară cu subiecte şi se pune la fiert. Nu, nu voi scrie despre arta de a găti, deşi, într-un fel, îmi petrec viaţa în bucătărie, gătind la foc mic o viaţă, o carieră, două organizaţii, 1000 de visuri, gata să se coace. 

Articolele pe care le veţi găsi pe blog vor fi despre lucrurile care mă pasionează şi despre lecţiile pe care le învăţ. În special despre asta. Pentru că am ales să scriu aici şi nu într-un jurnal închis cu cheia, voi scrie despre mine doar în măsura în care mi se pare că ar putea fi relevant pentru alţi juniori într-ale vieţii. Veţi găsi aici articole despre economie şi relaţii internaţionale, politică, dezvoltare comunitară, viaţa de zi cu zi, dar în special articole despre managementul proiectelor şi dezvoltarea unei organizaţii, aşa cum le experimentez şi le învăţ eu: undeva între tehnici formale şi lecţii din teren. Des, voi da sfaturi şi voi pretinde că mă pricep. Adevărul e că mai am foarte multe de învăţat. Aşadar, vă invit să contribuiţi cu informaţii, critici şi propriile experienţe. M-aţi ajuta mult :).

Pe curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu